Close Menu
Accentul Zilei
    What's Hot

    Oamenii din Giurgiu, terorizați de pantera bulgară

    iulie 2, 2025

    Sute de seringi şi fiole găsite pe malul lacului

    iulie 2, 2025

    Doi funcționari reținuți pentru acte de identitate false

    iulie 2, 2025
    Accentul Zilei
    • Home
    • Justitie
    • Diverse
    • Politica
    • Sanatate
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Contact
    Accentul Zilei
    Home»Diverse»Primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani va intra în circulație odată cu noul Mers al Trenurilor. cum arată garnitura.
    Diverse

    Primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani va intra în circulație odată cu noul Mers al Trenurilor. cum arată garnitura.

    septembrie 19, 2024Niciun comentariu2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Copy Link Email
    Primul tren nou cumparat de Romania in ultimii 20 de ani va intra in circulatie odata cu noul Mers al Trenurilor. cum arata garnitura
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Dezvăluiri din Culisele Industriei Feroviare: Primul Tren Alstom Coradia Stream Întârzie Intrarea în Circulație

    Într-o recentă întâlnire cu jurnaliștii, Gabriel Stanciu, directorul general Alstom pentru România, Bulgaria și Moldova, a dezvăluit că primul tren Alstom Coradia Stream ar putea să fie pus în operare comercială până la sfârșitul anului, coincizând posibil cu lansarea noului Mers al Trenurilor. Cu toate acestea, planurile sunt umbrite de întârzieri semnificative în procesul de testare și livrare, provocate de lipsa mecanicilor de tren disponibili în perioada estivală și de complexitatea cerințelor de certificare impuse de Uniunea Europeană.

    Stanciu a subliniat că, deși 37 de trenuri au fost contractate, doar 12 au fost atribuite pentru operare la CFR Călători, ceea ce ridică probleme serioase privind capacitatea de operare a noilor unități. Mai mult, lipsa mecanicilor în timpul verii a împiedicat efectuarea la timp a testelor necesare, complicând și mai mult situația. În ciuda acestor provocări, Alstom a reușit să găsească soluții temporare cu operatori privați, deși aceasta nu a fost o soluție gratuită.

    Producția trenurilor a fost mutată din Polonia în Germania, unde costurile sunt semnificativ mai mari, adăugând o altă stratură de complexitate logistică și financiară la întregul proiect. În ciuda acestor obstacole, Stanciu a asigurat că producția de serie a trenurilor este în curs și că primele unități sunt deja în diverse faze de producție.

    În ceea ce privește certificarea trenurilor, România, ca membru al Uniunii Europene, trebuie să se conformeze unor reguli stricte, care includ obținerea a două autorizații esențiale: autorizația de tip și autorizația de introducere pe piață. Aceste cerințe, deși necesare pentru garantarea siguranței și interoperabilității, au contribuit la întârzierea livrării trenurilor.

    Stanciu a mai menționat că, în ciuda planurilor inițiale ambițioase, numeroase teste nu au putut fi efectuate în România din cauza lipsei infrastructurii adecvate și a datelor necesare din partea managerilor de infrastructură. Aceasta a necesitat relocarea testelor în Germania, ceea ce a generat costuri suplimentare și decalări în program.

    În concluzie, deși Alstom și-a îndeplinit partea de responsabilitate în ceea ce privește producția și livrarea trenurilor, întârzierile în certificare și testare rămân o problemă majoră. Stanciu a exprimat speranța că, dacă totul merge conform planului, testele finale vor fi completate în primul trimestru al anului viitor, permițând astfel trenurilor să intre în sfârșit în operare comercială.

    Sursa

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Telegram Email Copy Link
    admin
    • Website

    Related Posts

    Oamenii din Giurgiu, terorizați de pantera bulgară

    iulie 2, 2025

    Rute ocolitoare pentru Podul Prieteniei către litoral.

    iulie 2, 2025

    Cutremur în Vrancea la 110 kilometri adâncime

    iulie 2, 2025

    Comments are closed.

    Top Posts

    Percheziție absurdă la familia Talpoș pentru o firmă din Estonia: Cum încearcă BNR și AFM să intimideze pe cei care au câștigat în instanță

    iunie 5, 2025

    CSM inventează proceduri juridice pentru mușamalizarea scandalului Antik Levente și Țarcă Gabriela

    aprilie 3, 2025

    DNA mușamalizează jaful de 20 miliarde RON al lui Neculaescu dar percheziționează victimele: România 2025, primii pași spre dictatura de tip nord-coreean

    iunie 20, 2025

    Când transparența deranjează: Angajații din sistemul social românesc folosesc presa pentru a bloca reformele administrative

    mai 23, 2025
    Don't Miss

    Oamenii din Giurgiu, terorizați de pantera bulgară

    iulie 2, 20252 Mins Read

    Pantera din Bulgaria: O Amenințare Reală pentru Giurgiu Recent, orașul Giurgiu a fost zguduit de…

    Sute de seringi şi fiole găsite pe malul lacului

    iulie 2, 2025

    Doi funcționari reținuți pentru acte de identitate false

    iulie 2, 2025

    Rute ocolitoare pentru Podul Prieteniei către litoral.

    iulie 2, 2025
    • Politica cookies
    • Politica de Confidențialitate
    • Termeni și Condiții
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.