Close Menu
Accentul Zilei
    What's Hot

    Judecătorii au decis eliberarea condiționată a Elenei Udrea

    iulie 1, 2025

    Profesorii trebuie să plătească impozit pe meditații.

    iulie 1, 2025

    CSM: Pensionarea și salariile judecătorilor nu sunt privilegii

    iulie 1, 2025
    Accentul Zilei
    • Home
    • Justitie
    • Diverse
    • Politica
    • Sanatate
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Contact
    Accentul Zilei
    Home»Diverse»Au reînceput lucrările la Podul Prieteniei. Trafic pe o bandă.
    Diverse

    Au reînceput lucrările la Podul Prieteniei. Trafic pe o bandă.

    ianuarie 14, 2025Niciun comentariu2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Copy Link Email
    Au reinceput lucrarile la Podul Prieteniei Trafic pe o banda
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse: O criză de infrastructură sub semafor

    Traficul pe Podul Prieteniei, care leagă Giurgiu de Ruse, Bulgaria, continuă să fie o provocare majoră pentru șoferi. După intrarea României în spațiul Schengen, controalele la frontieră au fost eliminate, însă restricțiile de circulație persistă din cauza lucrărilor de reparații efectuate pe partea bulgară a podului. Aceste lucrări, începute în iulie 2024, au transformat podul într-un punct de trecere cu o singură bandă, gestionat printr-un sistem semaforizat.

    Raluca Stanciu, purtătoarea de cuvânt a Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Giurgiu, a confirmat că lucrările de reparații continuă, iar traficul este dirijat alternativ. Totuși, șoferii raportează frecvent disfuncționalități ale semafoarelor, ceea ce duce la utilizarea paletelor de semnalizare pentru a coordona circulația. Această situație generează întârzieri și frustrare în rândul participanților la trafic.

    Reparații interminabile și impactul asupra mobilității

    Lucrările de reparații pe partea bulgară a Podului Prieteniei sunt estimate să dureze aproximativ 730 de zile, desfășurându-se zilnic între 10 și 12 ore. Această perioadă extinsă de intervenții ridică întrebări serioase cu privire la planificarea și gestionarea proiectului. În ciuda eliminării controalelor de frontieră, restricțiile de trafic continuă să afecteze fluxul transfrontalier, punând la încercare răbdarea șoferilor și eficiența logistică a regiunii.

    În acest context, autoritățile române recomandă utilizarea altor puncte de trecere a frontierei, cum ar fi cele din județele Dolj, Teleorman, Călărași și Constanța. Aceste alternative includ treceri cu bacul la Calafat, Bechet, Zimnicea și Turnu Măgurele, precum și puncte rutiere la Vama Veche, Ostrov și Negru Vodă. Totuși, aceste soluții implică adesea rute mai lungi și costuri suplimentare pentru șoferi.

    O infrastructură fragilă într-un context european

    Problemele de infrastructură de la Podul Prieteniei reflectă o realitate mai amplă a regiunii. În timp ce aderarea la Schengen a fost un pas important pentru integrarea europeană, starea precară a infrastructurii rutiere și lipsa unei coordonări eficiente între statele membre continuă să limiteze beneficiile acestei integrări. Situația de la Giurgiu-Ruse subliniază necesitatea unor investiții strategice și a unei planificări riguroase pentru a asigura conectivitatea și mobilitatea transfrontalieră.

    În absența unor soluții rapide și eficiente, Podul Prieteniei rămâne un simbol al provocărilor logistice și al nevoii urgente de modernizare a infrastructurii în Europa de Est. Șoferii și transportatorii continuă să suporte consecințele unei planificări deficitare, în timp ce perspectivele unei rezolvări rapide par îndepărtate.

    Sursa: www.antena3.ro/actualitate/au-reinceput-lucrarile-la-podul-prieteniei-giurgiu-ruse-traficul-se-va-desfasura-pe-o-singura-banda-733259.html

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Telegram Email Copy Link
    admin
    • Website

    Related Posts

    Un copil de cinci ani a dispărut și a umblat 4 km.

    iulie 1, 2025

    Pantera din Bulgaria este, de fapt, un câine mare

    iulie 1, 2025

    Plafonarea prețului la energie s-a încheiat.

    iulie 1, 2025

    Comments are closed.

    Top Posts

    Percheziție absurdă la familia Talpoș pentru o firmă din Estonia: Cum încearcă BNR și AFM să intimideze pe cei care au câștigat în instanță

    iunie 5, 2025

    CSM inventează proceduri juridice pentru mușamalizarea scandalului Antik Levente și Țarcă Gabriela

    aprilie 3, 2025

    DNA mușamalizează jaful de 20 miliarde RON al lui Neculaescu dar percheziționează victimele: România 2025, primii pași spre dictatura de tip nord-coreean

    iunie 20, 2025

    Când transparența deranjează: Angajații din sistemul social românesc folosesc presa pentru a bloca reformele administrative

    mai 23, 2025
    Don't Miss

    Judecătorii au decis eliberarea condiționată a Elenei Udrea

    iulie 1, 20253 Mins Read

    Decizia Controversată a Judecătorilor: Eliberarea Condiționată a Elenei Udrea Recent, judecătorii din Ploiești au decis…

    Profesorii trebuie să plătească impozit pe meditații.

    iulie 1, 2025

    CSM: Pensionarea și salariile judecătorilor nu sunt privilegii

    iulie 1, 2025

    Președintele ANRE: „Există oferte peste cinci lei pe kWh”

    iulie 1, 2025
    • Politica cookies
    • Politica de Confidențialitate
    • Termeni și Condiții
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.