Dominația Incontestabilă a Antena 3 CNN în Peisajul Media Post-Electoral
În zilele de 10 și 11 iunie 2024, Antena 3 CNN a reușit să se impună ca lider absolut de audiență, captând atenția a milioane de români în urma alegerilor locale și europarlamentare. Un număr impresionant de 3.747.000 de telespectatori unici la nivel național au optat pentru Antena 3 CNN ca sursă principală de informare, confirmând astfel poziția dominantă a postului în peisajul media românesc.
Supremația Antena 3 CNN în Segmentul Premium
Pe parcursul intervalului critic de după alegeri, între orele 21:00 și 23:30, Antena 3 CNN nu numai că a condus detașat în rândul canalelor de știri, dar a dominat și categoriile de public premium, inclusiv grupurile 18+ Urban AB și 18+ Urban AB cu studii superioare. Această performanță subliniază încrederea și preferința publicului educat și urban pentru Antena 3 CNN în momente cheie de informare.
Tradiția Continuă: Antena 3 CNN, Primul Alegerilor
De 12 ani, începând cu alegerile istorice din iunie 2012, Antena 3 CNN a fost constant prima opțiune de informare a românilor în zilele electorale. Această tradiție s-a perpetuat și în 2024, când Antena 3 CNN a fost lider de audiență pe tot parcursul zilei alegerilor, atingând o medie de peste 2.4 milioane de telespectatori unici în mediul urban. În momentele de vârf, cum ar fi dezvăluirea rezultatelor Exit Poll, postul a atras aproape 2 milioane de telespectatori, consolidându-și poziția de lider în informarea publicului.
Antena 3 CNN: O Forță Media de Necontestat
Performanța remarcabilă a Antena 3 CNN nu se limitează doar la nișa de știri. La nivel național, pe segmentul 18+ care include toți adulții din România, Antena 3 CNN s-a clasat pe locul doi, depășind posturi importante precum Antena 1, România TV sau Kanal D. Aceasta demonstrează că Antena 3 CNN nu este doar un lider în știri, ci o forță dominantă în întregul peisaj media românesc.
Un comentariu
Pingback: Antena 3 CNN lider absolut de audiență în post-alegeri. -